НОВА ФИЛТЪРНА ВЛОЖКА ОТ HENGST ЗА ДВИГАТЕЛИТЕ D15, D20, D26 И D38 НА MAN.

Снимка

За своя клиент MAN Truck & Bus, Hengst използва модулната система Blue.maxx за филтриране на дизелово гориво като основа за разработване на персонализирано решение: Fuel Service Center (FSC).

FSC е петстепенна система за филтриране с отделяне на водата за целия експлоатационен период, в която отделните степени са оптимално интегрирани в предварителен филтър и основен филтър. Системата за горивен филтър отговаря на изискванията на Common Rail технологията и е в състояние да отстранява най-фините частици замърсявания, а също и сепарира водата от горивото. Съответната сензорна система (частично опционално) и различни функции на клапаните, се осигурява постоянен мониторинг на горивната система и ако е необходимо, системата за студен старт се захранва. Сепарираната вода от горивото, се изпуска автоматично от събирателния резервоар.

Специалната характеристика на това персонализирано приложение е смесителният клапан. При ниски температури (работа при зимни условия) топлото дизелово гориво от обратния поток на Common Rail системата, се смесва със студено дизелово гориво от резервоара за гориво. Това предотвратява блокирането на филтърната вложка от парафинови кристали. Системата, също така осигурява надеждна работа по време на преходния период от лято към зима. Това прави възможно елиминирането на електрическия нагревател в предварителния филтър, при нормална експлоатация.

FSC е инсталиран в новата серия двигатели на MAN D15, D20, D26 и D38.

Филтърна вложка - арт. № E464KP02 D418

 

Свързани производители
Свързани продукти

Още новини